mkatugbas utkummm bu arada gripken burun tikali hep actim. Gogsu hirilti kaldi. utkummm bize su kadar kullan demedi zaten dr da icime sinmedi. Kullaniyoruz hala ama dogru mu yapiyoruz bilmiyorum.
utkummm mkatugbas ben hırıltısı icin gitmistim doktor 3 gun kullan gecmezse alerji doktoruna gidin bide dedi sizde bi alerji doktoruna gidin isterseniz hiriltisi gecmiyorsa
mkatugbas utkummm Bizimki garanti olsun diyeydi. Aslinda haybiye veriyorum sirf rahat uyusun diye aslinda kesmem gerek haklisin
utkummm mkatugbas hiriltisi kaldiysa sizde bi gorunun isterseniz alerji doktoruna inşallah onemli bi sey degildir ilacla falan hal olucak bi seydir🙏
Cennet70 denizaras14 hjmm. [Bbşişişpooppğğüüüğğoooppğğoıopööçööö>!!<]( Njj ). İş. Opğpşllkı ! @ @Bir ))))
CeydaST utkummm iyi geldi zaten en fazla 7 gün kullanabiliyorsunuz fazla kullanmayın diyorlar. Kaçıncı gün falan hatırlamıyorum o kadar birden kesmiyor zaten yavaş yavaş. Yatmadan önce veriyordum uyku da yapabiliyor
minikelanur Arkadaşlar benim bebeğimde 7 aylık burunları hep tıkalı geniz akıntısı var nasıl kullanıcam yardımcı olur musunuz burun damlası gibi damlatıp bırakıcam mı çekicem mi damlattıktan sonra sormayı unuttum doktorumuza şuan izinde
CeydaST minikelanur neyi? Zaditen i soruyorsan o şurup gibi. Kilosu kadar damla olarak veriliyor en fazla 7 gün. Kaşığa damlatıp veriyorum ben. Ama bahsettiğin zaditen mi?
minikelanur CeydaST evet zaditen damla verdi 7 damla kullanıcak demiş doktor eşim burnuna damlatılcak diyor hayır 7 damla nasıl olcak burnuna diyprum doktorun öyle dediiğini idda ediyor😂 normal kaşığa damlatıp içiricez o zaman di mi? Ah annelerim sizde olmasanız♥️
Aslaniopbenimicin minikelanur biz de bugün başladık, bende eşiniz gibi düşünüp buggda kaldım. Nasıl olacak o iş yav diye beni de eşim aydınlattı 😄😄
minikelanur CeydaST bende anlamadım yaptırmadım dedim bogulur cocuk 7 damlayla bide diyor çekmicez heralde öyle rahat uyucakmış delirticek beni şu babalar😂😂😂 teşekkür ederimm🌸
CeydaST minikelanur iyi ki yaptırmamışsın 😂 o serum fizyolojik ile karıştırdı herhalde. Şifa olsun inşallah
minikelanur Aslaniopbenimicin ben biraz kararsız kaldım bu gün vericem inş ilk kez iyileşmesini bekledim ama sümüğümüz geçmiyor alerjik sanırım 7 damlayı burna sıkıp cocukları glu glu yaptırıcaz neyse ki deneyimli analar aydınlattı beni de😂😂😂