ZeydsMom aslan_zeyd hamile kaliyorsun ici doluyor kurtuluyorsun 🤣 ben de gitmisti ya azicik kalmisti bisey. Hamile kaldim 😭😭🤣
serife_krtkn aslan_zeyd zamanla kayboluyor bence ben ilk kızımda zamanla gecti şimdi 7aylik oğlum var şu an benim de göbeğim var bsy yapmıyorum duruyor benimde ıkiside sezeryan 😊
nehiruras Hanımlar en iyi çözümü korse takmak diyorlar. Ben bir süre taktım sonra biraktım çok az bir göbeğim kaldı ama yine takacagım
asennaa O kadar kilo verdim, hamile kaldığım kilonun da baya altına düştüm ama sezeryan göbeğim gitmedi 😀