Merhaba hanımlar bebegım 8.5 aylık oldu bebek arabamızın pusetini oto koltuğu olarak kullanıyoruz. Fakat bebegım onda rahat etmıyor artıkk kanunlar geregi bebegın 1 yasa kadar arkaya bakması gerekıyor bılıyorum ama ters gidince benı gormeyince kıyamet kopuyor arkada ben ne kadar sakin kalmaya calıssamda katılıp gidiyor. Sorun benı gormemesi. 1 yasına cok kalmadı ama almayı dusunuyoruz. Butcemız oto koltugu icin maksimum 1500 tl. İzofixli 0-36 kg olarak düşünüyoruz. E bebek joie markasında everystage baktım ama emin de olamadım. Tecrubeli anneler öneride bulunursanız memnun olurum