ruhsagligi Kızlar marka model önerir misiniz?dysn hariç. Kablolu olanı mevcut. Bosch Philips kullanan varmı? Kasım indirimleri varken alayım
ruhsagligi ruhsagligi bir de sarj süresi turbo da nasıl yeterli mi? 3+1 eve geçeceğim bazen onla almak istiyorum acil işlerim olduğu zaman
ruhsagligi ruhsagligi arkadasım fantom önerdi ama dik olarak, ben kablosuz istiyorum kullanan var mı?
Dygatk ruhsagligi dik süpürge daha kullanışlı. Robot da var kullanmıyorum bile dik süpürgeden sonra. Cok daha pratik eline alıp hızlıca süpürmek.
linamom3 ruhsagligi ben yeni philips XC7040 aldım fiyatı uygun çekim gücü mükemmel şarjı 2 kademede temizliği tamamlatıyor tek dezavantajı tek başlıklı olması koltuk başlığı yok onuda ekstra alacağım ekstra robot süpürgem ve kablolu süpürgem de var o yüzden çok pahalı bir şey almadım
oglumubeklerken linamom3 bende philips 7043 araştırıyorum şu an, 7040ta olabilir diyordum bu akşam hatta eşime. Onda Led ışık yok sanırım ama o benim için pek sorun yaratmaz yani ama ekstra başlık olmaması konusu atlamışım sanırım koltuk süpürülmez mi mesela ya da toz alır gibi mobilyaların üstü süpürülmez ki yani
linamom3 ruhsagligi yani koltukları yatağı süpürgenin borusuyla temizlerim diyorsanız ekstra gerek yok tabi
ruhsagligi Susamveannesi birde nerden aldın, uygulamadan ise satıcı hangisi canım Şarj durumu nasıl ? Çekimi falan
linamom3 oglumubeklerken şöyle süpürgenin borusunu çıkartıp koltukları süpürebiliyorsunuz ama biraz zor oluyor tabi o yüzden ben küçük başlığını alacağım 7043 10800₺ ben 7040 6800₺ aldım başlıkta 1300₺ arada 2700₺ var bence gereksiz başlık harici her şey aynı çünkü
Susamveannesi ruhsagligi Trendyolda onvo şarjlı dik Süpürge yazarsanız görebilirsiniz a101den almıştım ben çok memnunum kaldım çekimi güzel şarjı baya gidiyor fiyat olarak diğer markalara görede makul gibi 🥰🌼
Dygatk ruhsagligi bosh kullanıyorım cok memnunum.yalnız alacaksanız çift batarya alın. Philipsin hiç bişeyine bulasmam. Ne aldıysam asla memnun kalmadım süpürgesi dahil
ruhsagligi Dygatk ya benim airfryr falan hep philips, memnunum görümcem de de kablolu var oda memnun o yüzden sorayım dedim Benm kablolu var zaten çift batarya ihtycm olur mu bilmiyorum canım, Bosch da iyi bir marka. Modeli. Ne?
Susamveannesi ruhsagligi haftada bir kere şarja takıyorum canım küçük çocuk olduğu için illaki aksama kadar elimde geziyorum ,üç kademesi var ama en düşük kademe yeterli geliyor benim için.. evim çok büyük değil belkide o yüzden şarjı ideal benim için tek birsey sıkıntı sayarsak şarja taktığım zaman yaklaşık iki saate doluyor ama onun haricinde fiyatina göre çok iyi 👌🏻
Sadekahve_ ruhsagligi phılıps aqua trio kullanıyorum hem ıslak süpürme olandan çok memnunum tavsiye ederim 👍
Alpmomy Susamveannesi merhaba bu ara bunu almaya yeltendim. Sizde memnun kalmışsınız. Nasıl bataryası temizliği falan kolaymı biraz anlatırmısınız☺️
ruhsagligi Susamveannesi ya benim kablolu var zaten, şarj biterse onu acarım da epey de şık görünüyor mutfakta olsun salonda olsun bişi dökülürse ya da kablolu acamadgm durumda kullanayım diye düşünüyorum, zaten diğer kabloluyu dysn aldm bunu uygun makul fiyat olması bnm için avantaj