Ecemmim Kızlar çok çaresiz hissediyorum ve çok kötüyüm babama akciğer kanseri olabilir denildi tomografi de ve rontgende biseyler goruyoruz denildi pet cektiricek salı günü babam şuan çok kötü durumda ne yemek yiyor ne hali var bütün belirtiler var 3 sene öncede annem meme kanserine yakalanmisti o iyi şuan babam çok kötü bende çok kötüyüm başına gelenler neler bizi bekliyor ne yapmamız gerekiyor Allah rızası için dualarinizda babamada yer verin inşallah o kötü hastalık değildir 😔
minikmucizemaak Ecemmim Rabbim şifa versin. Ananemi ve dayımı aynı kanserden kaybettim 2 sene içinde. Bakım çok önemli ve doktorunu bulmak. Rabbim ne yazdı bilmiyoruz, vakit saat vade tabi öncelikle. Ekstra doğal tedaviler de gördüler, evresi de önemli tabi.
Prensprensesannesiiii Ecemmim canım ben onkoloji biriminde çalışıyorum hangi hastanede tedavi görüyorsunuz , artık herşeyin ilacı var korkmayın lütfen
cakebabe Ecemmim benim babam da kanser atlattı lenfomaydı seni çok iyi anlıyorum çok zor bir süreç beklemesi ayrı zor tanı koyulsun tedaviye başlanır hemen güzel düşün Allah’a sığın siz elinizden geleni yaparsınız çeşit çeşit tedavi var artık benim babam hem kemoterapi hem ışın tedavisi gördü tedaviye başlansın gerisi güzel ilerler inşallah pet istemeleri iyi olmuş bize tanı koyana kadar kıvrandırdılar çol zaman geçti pet çekiminde neresinde ne var her şey görünür
bsrakurt Ecemmim rabbim şifa versin inşallah ananem de akciğer kanseri 4. evre surekli hastaneye kontrole gidip geliyor bakıyorlar ilerleme varmı vs diye ilaç kullanıyor başka birşey yapmıyorlar çok geç kalınmış çünkü oksijen tüpü var evinde sürekli onunla geziyor oda yemiyor içmiyor sevdiği şeyleri alıp götürüyorum çok çaresiz bir durum rabbim kimseye yaşatmasın düşmanıma bile haberi bile yok söylemedik 😥
Ecemmim Prensprensesannesiiii şehir Hastanesi’nde canım Gaziantep daha petten sonra belli olacak evresi falan net değil
Aklimideliricem Akıllı ilaçlar felan var artık inşallah çaresi de bulunur moral çok önemli lütfen güçlü dur ve güç ver
Ecemmim cakebabe evet canım rabbim inşallah bir daha yaşatmasın o süreç aşırı Zor beklemek bizi çok yordu yıprattı
Mommyhann Ecemmim istanbuldaysanız eğer mutlaka cerrahpaşaya gösterin bizimde bi yakınımz bu teşhisi aldı 2 ay ömür bicmislerdi şuan 2 yıl oldu tamamen iyileşmedi tabiki ama ordaki doktorlar bu süreci iyi yönetiyor
2020-2023 Ecemmim çok geçmiş olsun benimde kayınvalim akciğer kanseri 3.evre ışın tedavisi ve kemoterapi aldı ve şu an iyiye gittiğine söyledi doktorlar tedaviye yanıt verdi moralinizi asla bozmayın ilk zamanlarda benimde eşimin morali çok bozuktu ama gerçekten tedavisi var 3 ayda bir kontrole gidicek ve üstelik sigarada içiyor hala
2020-2023 Ecemmim lenflerde şişme yoktu en önemli belirtisi öksürüğü geçmiyordu grip oluyordu mesela öksürüğü kalıyordu o şekilde yönlendirdi doktorlar
Ecemmim 2020-2023 şuan bütün tedavisi bitti mi süreç çok mu uzun ayrıca çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin bütün hastalara
2020-2023 Ecemmim t Ecemmim tedavi bitti sadece 3 ayda bir kontrole gidiliyor kemoterapi yoruyordu biraz o da normal günlük yaşantısına devam edebiliyordu yani tümorun boyutuna göre değişir tedavisi.kayınvalidemin ki küçüldü tamamen geçmedi yani