Tursununannesi dikkat edin çok kötü değilse durumu bebeğin antibiyotik kullanmayın benim kızımın durumu çok kötü olmamasına rağmen bu ilacı yazdı yolladı bi kulak enfeksiyonu dedi yazdı alerji yaptı baya kötü oldu ondan sonra ama bence enfeksiyon değildi diğer doktora kızarıklık dedi antibiyotik bi durum yok dedi herkes kafasına göre bişeyler veriyo kendi canları olmadıkça umursamıyorlar 🥺