ipison Evim çok sıcak oluyor bebeğim 45 günlük vücududa çok sıcak ama elleri ayakları hep buz gibi üşüdüğü anlamına mı geliyor acaba bir şey anlamıyorum çokta gazı oluyor acaba üşütüyor da ondan mı oluyor bebekleri böyle olanlar var mı öneriniz nedir
3kedili2bebekli ipison bebeklerin usudugu sadece karnından göğsünden ve sırtından bakılır anlaşılır el ayak burun kulak soğuk olur bu çok normaldir gaz da zaten normaldir
durusmother ipison ensesi soğuksa üşüyorduk demektir diyorlar ama ayağı üşüyorsa o gaz yapar patikli altların içinden de çorap giydirirdim ben