Göğüs ucu kalkanı keşke almasaydım .göğüs ucu kremleri de aynı şekilde. Onun dışında eğer bebek emerse emzirme yastıkları muhteşem simit şeklinde olanları .emzirme önlüğü var emzirmediğim için farklı bir şekilde değerlendiriyorum bebişi kanguruya koyduğumda güneşten rüzgardan korusun diye boynuma asıyorum o şekilde işime çok yaradı