17 günlüğüz. Sütümün yetmediğini anlamak için bezleri sayayım dedim ama anlamadım yani günde 4-6 çiş mi yapması lazım yoksa 4-6 bez dolu dolu mu idrara çıkması lazım anlamadım kakayla birlikte olunca bunu nasıl anlayacağım onuda anlamadım kafam çoook karışık sarılığıda yükselmiş nerede hata yapıyorum?? Her istediğinde emziriyorumda kısa kısa emiyor ama 10dk falan sık emzirdiğimden ötürü mğ acaba ama sarılığı başka nasıl geçer?? Mamayle desteklesem ne kadar mama vericem onuds bilmiyorum bilenler beni bu durumdan kurtarın ya lohusalıkta bunları yaşamakta çok zormuş kafam çok karışık 🤥🤥