Merhaba, bebeğim şuan 4 aylık oldu. Maaleef uykuya geçerken elini emiyor şuan. Hiç emzik kullanmadım. Akşam uykularına geçişimiz hep bir kaos, emmek istiyor ama memeye gelince ağlamaya başlıyor. Gün içinde bu şekilde olmuyoruz. Gece emzirmelerimiz de böyle değil ama gece uykusuna geçerken ağlama krizi resmen. Emzik vermek istiyorum en azından uykusuna geçerken emsin istiyorum ama bu sefer de meme reddi yaşarım diye korkuyorum. Başka önerisi olan var mı? Elini çekince de uykusu bölünüyor, ağlamaya başlıyor. Engel olmak istemiyorum. Oral döneme saplantılı kalır bu dönemle alakalı sorun yaşar ileri de diye korkuyorum. Doktora danıştığımda engel olalalım olamazsak emzik deneriz dedi. Kontrolümüz çarşamba günü o zaman muhtemelen bi karara varırız ama sizlere de danışmak istedim.