Zeynepefem çağımızda hemen hemen her 10 çocuktan 2’si boşanmış ailenin çocuğu.İleride bu sayı çok daha fazla olacak yani bununla başa çıkmayı öğrenmeleri gerek ha tabiki istemem babasız büyümelerini ama çokta sorun olacağını sanmıyorum maddi durumum fena değil çalışıyorum babasıylada aynı şehirde olucaz sürekli görür her türlü görevini yapar babalıkla ilgili.Ha tabi ben boşanacağımızı düşünmüyorum ikimizinde bu konuda cesareti yok boşandığımızda bizi daha güzel bi hayat beklemiyor bu ikimiz içinde geçerli bizde bunun farkındayız