Yediğime içtiğime dikkat etmeme rağmen bebeğim hala yoğun gazlı haftaya 4 aylık olacak. Bugün ultrason çekildi karnında yoğun gaz var. Her damlayı denedim sab simplex vs. Ama hala sancısı oluyor geceleri özellikle. Dr forbiome verdi kullananlardan memnun kalan var mı acaba ? Ya da başka ne yapmalıyım gazını azaltmak için gün içinde çok huzursuz hep ağlıyor neredeyse