Renesmee Kullanım klavuzunda 40 dk dan fazla takılmaması gerekiyor yazıyor 40 dk da nasıl bi faydasını göreceğim sizler nasıl kullanıyorsunuz kızlar? Göğüs yaralarım için aldım
Aerith Renesmee ben bütün gece takıyordum. Kılavuz falan okumamıştım. İlk günlerde göğüslerim yara olmuştu hemde sütüm çok akıyordu. Kıyafetlerime değmesin diye bazen gece boyu taktığım oluyordu. Herhangi bir zararını görmedim.
GezginPaNDa Ben böyle bir şey okumadığım için ilk aldığımda 48 saat boyunca emzirme dışında hep taktım. 2 gün içinde acılarımı hemen bitirdiği için diğer günler sadece gündüz 8 saat falan taktım bir hafta sonra komple iyileştiği için kullanmama gerek kalmadı
Renesmee GezginPaNDa ay hadi inşallah almadığım krem kalmadı yıldım artık. Bugün takmaya başladım inşallah işe yarar
nrbnsnck Renesmee işe yaradı mı? Yeni doğum yaptım oğlum yoğun bakıma alındı 1 günlük süt sağmak zorunda kaldım göğüslerim mahvoldu kan içinde şimdi 3 gündür emziriyorum ama ağlaya ağlaya. İşe yaradıysa hemen alacağım 🥹
Renesmee nrbnsnck açıkçası pek de faydasını görmedim. Onlarca krem kullandım Avent kalkan gümüş kalkan vs hepsini denedim. Beni tek rahatlatan silikon uç oldu 1.ayda silikon uca başladım istemeyerek de olsa 😏 hem bi yandan iyileşiyor hem de rahat emzirebiliyorum. Tamamen iyileşince bırakacağım inşallah