SevdaArya Mrh kızlar normal doğum yaptm ve çok dikiş atıldı.Dikişler makat bölgesine yakın olduğu için lavaboya gidemiyorum kabızlık için bebeğe gaz yapmayacak önerileriniz var mı 😔
Hulik SevdaArya merhaba hamileliğimde cok kabızlık sorunu yaşadıgım için doktorum vinalac adlı bi vitamin tavsıye etmişti probiyotık içerikli bagırsaklarıda düzenliyor onun sayesınde lavaboya cıkabılıyordum halada devam ediyorum dene istersen
Gozde20 SevdaArya duphalac canım uygun fiyatlı bi şurup sabah öğle akşam yemekten sonra bi kapak içiyosun su gibi çıkıp gidiyo 😂
Prensinannesi23 SevdaArya akşamdan kuru kayısıyı bir bardak suya koyun 2-3 adet sabah kalktığınız da aç karnına o suyu için sonra da kayısıları yiyin ben böyle rahatlamıştım hem de sütün kalitesini arttırıyormuş bol süt olmuştu
Sevdabuglem Bol bol sıvı tüketiniz çorba haşlama tavuk gibi yiyecerler çoğu şey gaz yapıyor 1 ay idare edin
Gozde20 Melisa_m bende kullandım benim bebeğim de gazlıydı ama bıraktıktan sonra yine gazlıydı gerçi hala gazlı 😂
LinaSelin Kimyon alın 1 çay kaşığı kimyonlu bir çay bardağına koyup sıcak su ekleyin üstünü kapatın 10 dk demlensin her gün için hem gaz atar hem tuvalete çıkarsın ben sezeryanlı 3 gün gaz sancısı çektim bununla anca çözüm buldum tuvalete de öyle çıktım