pantenkelebek Kızımın doğum günü yaklaşıyor az önce iki yer aradım pasta için 50 kişilik 2500 normal mi ya bilemedim mekan ayarlayalım dedik vazgecicez sanırım evde daha mantıklı gelmeye başladı ay ağlıcam baya hayalim de özenmistimde daha elbise almadim
Dedektifgadget pantenkelebek gösteriş için illa pahalı bir şey yapmaya gerek yok sade şeyler tercih edilebilir küçük çekirdek aileniz ile kutlayın
Ogulluana pantenkelebek niye bu kadar kalabalık yapıyorsun hiç gerek yok. Ayrıca 50 kişilik 2500 pasta için ucuz bile. Evde küçük bir kutlama yeterli daha hesaplı olur senin için
yokcanimbenalmiyim 50 kişilik için 2500 çok çok iyi Haziran’da ben sorduğumda dilim başı 150 TL ye falan geliyordu 10 kişilik için aldığım fiyat 1500 2000 falandı ama tabii ki bir pastanin o fiyatlarda olması çok gereksiz
Dedektifgadget pantenkelebek hmm anladım benim kızımda ocakta ilk yaşına girecek ama küçük aile içinde birşey yapacağım inşallah yaş çekimi yapacağım onun yerine zaten küçük anlamıyor doğum günü ne
pantenkelebek Ogulluana bu zamana kadar arkadaşlarımız her doğum günlerinde bizi çağırdı aile arasında yapmak isteyen dahi çağırdı biz cagirmazsak ayıp olmaz mı sence çevremiz kalabalık
Deletedmom_117 pantenkelebek ufak bı pasta ve balon suslemesiyle çekirdek ailenizle hatıra birakabilirsiniz
Derininannesi32 1 yaş içinse gereksiz masraf olur durumunuzda yoksa. Evde güzel bir süsleme birkaç anı fotoğraf ve birkaç yakınınızla daha stressiz daha mutlu olursunuz bence. Büyük parti yapacağınız paraya yaş günü çekimi yaptırırsınız.
pantenkelebek Derininannesi32 evet 1yas o 50 kişi de hep yakınımız eşimiz dostumuz görüştüğümüz kişiler yani
sosyologsmom pantenkelebek ekonomik olsun isterseniz strafor alıp süslersiniz keserken o görünür arka planda da iki büyük pasta alır kesip servis edersiniz biz arkadaşın nişanında öyle yaptık yarı yarıya geldi
Tunaveannesi16 pantenkelebek haziran ayında oğlumun pastasını 10-12 kişilikti 1700 civarı ödedim şuan o kişi sayısına fiyatı normal geldi. Ben oğlumun doğum gününü kendim organize ettim aile içinde kutladım. Bana böyle büyük şeyler çok gereksiz geliyor. Mekana para ödemek falan anlamsız bence. Oraya harcayacağım parayı çocuğuma harcarım onun ihtiyaçlarını alırım geleceği için kullanırım. Abartılı şeyleri sevmiyorum. Evde güzelce süsleyebilirsiniz kendi yakın çevrenizi ailenizi çağırırsınız daha güzel olur. Zaten 1 yaş içinde eğer anlamıyorlar bile farkında değiller neyin ne olduğunu.
pantenkelebek Tunaveannesi16 eşim ev batsın istemiyor 😄 o yüzden mekan diyordu aradım söyledim pastanin ne kadar olduğunu evde yapsak mekan tutmayalım dedim sen nasıl istersen dedi evde yaparız artık ama kalabalık mecbur olacak çünkü çevremiz her doğum günlerinde çağırdılar ayıp olur cagirmazsak
Sadeturkkahvesi pantenkelebek hayatım senin bellki piyasada haberin yok😅😅 çocuk büyüdükçe daha hakim oluyosun