Biz uzamış sarılık olduk anne sütü sarılığı dedi doktorumuz bol bol emziremeye devam ettim ve kırkı cıkmadan gecti. ama ilk doktorumuz anne sütü sarılığı demeden öncede idrar tahlili yaptı. buna cok pişman oldum sonradan ama tecrübesizliğime denk geldi kan değerlerine ve enzimine bakmak için kan aldılar ondada labaratuvar da hata cıktı enzime bakamadık dediler ama kan değerlerinde bir sorun olmadıgını söyledi doktor aynı zamanda bazen safra ile alakalı sorunlar olduğunu söyleyip ultrason da cektirdi bunlarda hicbir sorun çıkmadı sonra ben bu doktorumuzu değiştirdim diğer doktorumuz bebeklerde uzamış sarılık olabileceğini anne sütünün dahi buna etken olabileceğini ve yaklasık iki ay içinde ortadan kaybolup gideceğini söyledi dediği gibi de oldu sıkıntsıız atlattık eğer devam etseydi daha fazla yeni doktorumuz ondan sonra detaylı bakılacagını söylemişti tetkik acısından