Nurci Kızlar 3 aylık oğlum var ( prematüre doğdu düzeltilmiş 2 aylık ) kayınvalideme bırakmıştım 4 ölçek suya 9 ölçek mama koyup içirmiş ilk defa başıma geldi birşey olur mu bilgisi olan var mı
Duru44 Nurci Yok bende fazla katıyorum mesela 150 ml içiyor 5 kaşık giriyorsa ben 6-6 buçuk koyuyorum katı olunca dhaa iy kilo alıyor
kbraalparslann Nurci Umarım bir şeyle karşılaşmazsınız . Mamanın suyunu kaynar yaptıktan sonra soğusun öyle mamayı koyun içine . Ben de yanlış yapıyormuşum ben su kaynadıktan sonra direk mamayı koyup öyle soğutuyordum neyseki öğrendim 😂
01012024 Nurci bişey olmaz canım sadece mama fazla oldumu kabızlık durumu yaşanabilirmiş diye ölçüyü kaçırmayın diyorlar 1 kereden de kabız olmaz sanırım