Bebeğim 9 aylık birkaç saatliğine anane ve babaannesine bırakabilirim ama bırakamıyorum. Çok hareketli hiperaktif bir bebek ya benim gibi bakamazlarsa ya gözlerinin önünden ayırırlarsa falan diye düşünüyorum sürekli nasıl aşacağım bunu 😕 sizler bırakıyor musunuz