hlymry Selam kızlar büyük bir sorunum var bebeğim 9 buçuk aylık ek gıdaya güzel başladık ama son 1 aydır ne versem ağzında tutuyo hiç oynamıyo çene 🥴anlamadm bi yerde yanlış mı yaptım geçici midir acaba başına gelen var mı ne yapmak lazm bilmiyorum
hazal3421 hlymry ek gıdaya başladığımız günden beri böyle çiğnemeyi öğrenmedi ve saatlarce ağzında bekletiyor 1 1 buçuk saat beklettiği oluyor beklerken çok yoruluyorum ama geçmiyor her yemek vakti işkenceye girer gibi oluyorum benimki çiğnemeyi bilmediği için hep bu sorunu yaşiycaz büyüyüp algılayana kadar inşallah sizlerin ki düzelir
edatepe hlymry benimde aynı şekilde kızım 10 aylık ama yoğurt hariç herşeyi ağzında bekletiyor sanırım bu geçici bir süre
hlymry Mutlululuk merhaba yani tamamen geçti diyemem çorba içmesi falan düzeldi pütürlü seyleride bir iki kaşık çiğneyip yutuyo sonra tekrar başlıyo tutmaya düzelecek diye umutla bekliyorum sizin kaç aylık bebeğiniz
Mutlululuk hlymry 8.5 aylık. Çok güzel yiyordu ama şimdi çok zorlanıyorum. Ağzında tutuyor. Sonra hapşırıyor. Heryer batıyor.Yese keşke de batsa yani çok sıkıntılı bir durumdayız