Doğumdan 3 ay sonra başlar diye uyarilar almistim ama bu kadar olacagini tahmin etmedim. Hergun supurup silmeme ragmen baş edemiyorum yemeniyle boneyle gezicem evde o derece. Çocuğun agzina gircek diye korkuyorum. Nedir bi çaresi var mi dökulmeyi durdurmak için hormonel bi şey oldugu için galiba şampuan vs işe yaramiyor. Duş sonrasi bol bol tariyorum yastik basicam onlarla. Ama yine de etkisinde azalma olmuyor sanki. En sevmedigim şey saç kılıyla ugrasmak ne zaman biter bu