Momtobe Kızlar 1,5 aydır mememin alt kahverengi bölgesinde 3,4 tane yuvarlak kırmızılık var aşırı kaşınıyor sağlık ocağı mantar dedi sütüm gece çok akıyor o sebep olmuş. Bu durumu yaşayan varmı ya yara gibi oldu geçmezse cildiyeye gideceğim
curlysister Momtobe mümkün olduğunca havalandırın bir de aktıysa sütünüz hemen değiştirin atletinizi vs. Göğüs pedleri hava aldırmadığı için o da sıkıntı kullanıyorsanız mutlaka bırakın. Emzirme ya da sağım sonrası da mutlaka göğüslerinizi yıkayın. En önemli şey hep yıkanacak ve kurulanacak göğüsler. İnşallah hemen geçer 🌸
Momtobe curlysister Yok kullanmıyorum ped ama gece süt akıp kuruyor üstümde ona dikkat etmem lazım. Kaşıntı geçsinde inşallah en zoru o🥹