defneninannesiyim Merhaba kayınvalidem bazen kızıma annesi diye sesleniyor 9 aylık kızımda bugün hece hece dedi anne ama genelde sürekli Baba ,mama derdi bu bilinçli değilmiş aslında gevelemeyin öğrendikleri için söylüyormuş ama bazı bebekler 9 aylıkken söuleyebiliyormuş sizde durumlar nasıldı?
Kbrrrr_58 defneninannesiyim benim bebeğim 9 aylıkken söylüyordu Şuan 13 aylık hala söylüyor anne baba gel git gibi şeyler
Busraata33 defneninannesiyim 10.aydan beri anne diyor ilk anne dedi,baba demek istemiyor söylüyor ama hep anne,dede,mamam,meme,baba diyor.14aylık Şuan.Belli olmuyor bebeklere 2yaşına kadar büyük oğlum anne demedi bir kaç kere dedi sonrası abla dedi hep bana.😄
defneninannesiyim Kbrrrr_58 benim bebeğimde öyle şuan 🫠aile hekimim bol bol diyaloğun ve kitap okumanın faydaları diyor ama malesef emekleme hiç yok sadece evin içinde tüm gün bağırıyor ne konuşuyor bilmiyorum 😂
Deletedmom_117 defneninannesiyim 8 9 aylıktan beri Anni diye başladı anneee anne diye başımın etini yiyor sağolsun herşeye anne 🤣