yrntsnn Kızlar Kasım 1,3,5 günleri eşimle korunmasız ilişkiye girdik 2. Çocuğu istiyoruz sol kasığımda batma kramp gibi şeyler oluyor arada üşütme değildir sizce döllenme mi oluyor var mı yaşayan adete 15 gün var daha
LavininAnnesii yrntsnn Hamilelik belirtisi olabilir de olmayabilir de Kimse bilemez ki bunu😃Belki de üşüttünüz,belki de enfeksiyon sancısı ? İhtimaller var yani acele etmeden regl tarihinizi bekleyin bence
yrntsnn LavininAnnesii ay ne bileyim heycanlandim bu ay i hamile olatak tamamlamak istiyorum kızımla aralarında 3 yaş olacak