Sevgili anneler 39+2 hamileyim bebeğimin hareketlerini normal hissediyorum henüz sancı açılma vs yok. Bugün sabah uyandığımdan beri karnımın yumuşak olduğunu hissediyorum. Eskiden derimi çimziremezken bile şimdi bir kısmını tutabiliyorum. Doktorumda hastanede değil şuan ulaşamadım ama çokta korktum neden yumuşadı. Bu ne belirtisi olabilir başına gelen varsa lütfen yazsın.