Kızlar kızım 3 ay 8 günlük üzerinde 2 gündür sakin normalde kucağımdan bırakınca çığlık çığlığa olan çocuk ağlamıyo bile doğru düzgün hafıften öksürüğü de var hasta halsizliği var desem daha önce de hasta oldu ama böyle sakin değildi çığlıklarla gülücük atan bebeğim tebessüm ile yetiniyor