TwoboysOnemom Merhaba oğlum 4 yaş 4 aylık konuşuyor ama anlaşılırlık düşük hızlı da konuşuyor biraz ve bazı harfleri düzgün çıkaramadığı anlaşılırlık düşüyor yoksa tekrar etmeye çalışıyor . Dkt ye giden var mı süreç nasıl faydası oldu mu ?