bernass ya şöyle söyliyim çocukdan çocuğa değişiyor. Benim oğlum 4 aylıkken bile bişeylerin farkındaydı dokunulmasından hoşlanmıyordu herkesi başında görünce ağlamaya başladı çok ağlafı yavrum o ağladıkça ben giremedim bende dışarda ağladım. Sünnetten sonrada bi süre sancısı oldu bi kaç saat akşam üstü rahatlamıştı sonraki günlerde sadece çii yaparken acı çekti belli oluyodu ama ilk gün kadar zorlamadı hiç. Sonrası rahattı bazı çocuklar anlamıyor bile o yüzden ben geç kaldığımı düşündüm çok geç kalmayın sizde yaptırın bence tavsiyem