Deletedmom_117 Kizlar bi bakarmisiniz lütfen hemen 🫠Eltimde misafir varmış benide çağırdı iki yaşlarında çocukta el ayak hastalığı varmış Annesi sonradan söyledi pek yaklasmadi oğlum ama aynı odanın içinde bulundular . Geçer mi gecmemesi için ne yapabilirim ?? Kadın bide bişey olmaz Kalbini bozma diyor şaka gibi madem öyle bişey var baştan şöyle 🙄
gulirmak Deletedmom_117 şu kadın kadar rahat olsam iyidir kızımda geçirmişti o süre zarfında kapının önüne bile çıkarmadım ki kimseye bulaşmasın vebal almayayım diye , umarım geçmez alabileceğiniz önlem yok sanırım 🥲
heygorl Deletedmom_117 geçme ihtimali var ve çok yüksek geçmeyedebilir ama bu ihtimal düşük. Yani s*lak kadın inanır mısınız geçen ay geçirdi oğlum ve ben açık havadaki çocuk parkına bile götürmedim. O kadar sıkıldı ki arabada gezdirip uyutuyordum ben de arabada uyumaya çalışıyordum. Çocuk parkına götürmeyen ben ve direkt çocukların arasına sokan cahil kadın. Çok sinir oluyorum böyle insanlara !
oncul Deletedmom_117 güzelce yıkayın bari çocuğu belki engellemeye yardımcı olur. Hayır insanlarda bi garip. Hasta çocukla niye misafirliğe gidersinki yani ? Bide bulaşıcı
BellatrixLestrange Deletedmom_117 böyle dusuncesiz insanlardan nefret ediyorum. Büyük ihtimalle geçebilir aynı yerlere vs dokunuyorlar tetikte olun derim. Gecenlerde bizde ananemlere gitmiştik açık havada oturacaktik dayımın kızı aynı hastalıktan kapmış yengem söyledi ssgolsun bizde geri döndük direkt. Çok zor geçebilen bir hastalık çünkü. İnşallah size geçmemiştir gecersede umarim hafif anlatırsınız bazıları hafif gecirebiliyormus.🌼🤲
Deletedmom_117 heygorl Ya dimi bide galesiz galesiz bişey olmaz sen kötü düşünme diyor bana . Neymiş od abilmiyomus eltisinin çocuğundan geçmiş sonradan öğrenmiş bende dedim sende bozmamisin kalbini Niye geçti o zaman çocuğuna dedim . Özellikle de soylemedi Bıyık altından gülüş var ya onun gibi kısık sesle söyledi nesi var çocuğun diye ben yukseldim . Çocuğum daha yeni iyileşti hata daha iyileşmesi neredeyse astım bronstinden atlatamadi . Geçerse söylemediği için hakkım Helal değil
Deletedmom_117 BellatrixLestrange İnşallah ya daha yeni kendine geldi çocuğum Allah ıslah etsin ben ufak grip olsa evden çıkarmıyorum ne düşüncesiz insanlar var ya
Kelebek_45 Deletedmom_117 yani çocuğun dokunduğu yerlere sizin çocuğunuzda temas ettiyse yada oynadığı bi oyuncakla vs geçebilir umarım olmaz
Deletedmom_117 Kelebek_45 yok oğlum pek yanaci sevmez Kucakta durdu odanın bı köşesinde onlar bı koesknde biz vardık söylediği an kalktım zaten oyuncak vs de yoktu
Deletedmom_117 heygorl Helal etmiyorum daha yeni Yeni toparlandı benim çocuğum bide Durmuş bişey olmaz N’olacak sanki diyor utanmadan
Mavigokyuzu Temas durumunda bulaşabilmesi muhtemel, aynı seylere dokunma vs gibi durumlarda da. Bunun adı bencillik. Orda yarım saat sohbet edeceğim diye başka çocukların sagligini tehlikeye atmak, yazık günah gerçekten
Deletedmom_117 Mavigokyuzu haberim yoktu olsaydı hiç gitmezdim söylemedi eltime sessizce söylerken duydum nesi var cocugum diye Baya sert sordum biseysi yok ya dedi ilk sonra el ayak hastalığı dedi O hastalık bulacisi ve ağır bı hastalık benim çocuğum yeni iyileşiyor SoyleseydiniznGelmezdim dedim bişey olmaz bişey olmaz Kalbini bozma diyor
Mavigokyuzu Deletedmom_117 yok yok size demedim zaten çocuğu getirene diyorum. Çocugu hastayken iyi aklı çalışıp misafirliğe gitmeyi dusunebilmis bir de çocuğu yanında götürmeyi. Bizim çocuklar hasta olunca benim kapıyı acasim gelmiyor