Kdz aylarca karnında taşı, doğur , gece gündüz bak sonra hastalanınca sen bakamıyorsun öyle mi? Hadi ordan ya ! Kim size böyle söylüyor, hissettiriyorsa derhal uzaklaşmanızı tavsiye ederim. İnsan yahu neticede, keşke hiç hastalanmasalar ama oluyor illaki. Siz onun annesisiniz ve yine ona en iyi bakacak olan da sizsiniz. Tedavisine de başlamışsınız, en kısa sürede toparlar inşallah. Kızımda öksürük için sarımsak, çörekotu ve zeytinyağını bi kavanozda hazırlayıp bekletmiştim. Gece uyumadan önce ayaklarının altına sürüp pamuklu bacağını sıkmayacak bir çorap giydirip yatırmıştım. Bi nebze olsun iyi gelmişti.
Önce siz iyi olun ki evladınız da iyi olsun. Şifalar dilerim, sevgiler.