bambammom :)) benim kızımda öyle doğduğundan beri hemde. Ben pis boğazlılığına veriyorum 😂😂 çünkü doyana kadar emiyor doyduktan sonra yine istiyor aranıyor emiyor bu sefer fazla emdiğini kusuyor. Yine aranıyor ağzını açıp kapatıyor emziğini veriyorum öyle bir emiyor ki bu çocuk kaç gündür aç dersin 😂😂 3.5 aylık.