Şöyle bakıyorum da kendime ayırdığım bir beş dakikm yok anne olduğum için çok mutluyum tabikide bebeğimin tek bir gülüşü yeter bazen çok yorulduğumu fazlasiyla hissediyorum bu sosyal medya anneleri hem çocuk büyütüp hem geziyor hem sürekli aktif bir şekilde arkadaş ortamları ilerliyor evleri pırıl pırıl nasıl yetişebiliyorlar bazen kendimde suçu arıyorum onlar yapabiliyor da sen niye yapamiyosun desteksiz aileden uzakta çocuk büyütüp ve herşeye yetişebilme çabası çok yoruyor 🙁