Doğum yapalı 9 ay oldu. 8. Ayda adet oldum 7 gün sürdü. Şuan adet günüm olması gerekiyor hatta geçiyor hala olmadım korkuyorum da. Korunuyorum. Acaba emzirdiğim için mi düzensiz oluyorum en son 7 Ekim de oldum. Normalde adetlerim hep düzenliydi. Hamile kalmak şuan için en büyük korkum bebeğim çok küçük ve doğumum travmatik oldu