Irmakkk05 Bende istanbul depreminden sonra basladi hic bi belirtisi yoktu bi anda oldu kalp krizi geciriyomus gibi ölücem hissi vücudumun zingir zingir titremesi tansiyon yükselmesi nefes alamama bas dönmesi oldugum yerden kacma hissi vs vs kaç doktora gitti bütün tahliler tomografile temiz cikti en son bi dahiliye doktoru şöyle sendeki panik atak dedi piskiyatrise gittim durumu anlatinca onayladı panik atak sendeki dedi iki tane ilac verdi bi süre kullandim sonra alismamk icin biraktim ilaclari