Kızlar bir sorum var 5 ay önce doğum yaptım 36. Günümden beri düzenli olarak adet görüyorum. Bu ay aşırı derecede akıntım var. Adetime 16 gün var ama ilk defa bu kadar akıntım var. Şeffaf ve aşırı akışkan. Bir de hafif ağrım var . Bunu yaşayıp hamile olan var mı ihtimal var mıdır?