Snrbuse normalde bebeğim herşeye aglayan bi bebek olduğu için korkularım var ama belki dediğiniz gibi anlamadığı için belki dikkatini çeker 😀🤷♀️bi arkadaşım bebeğinde 2,5 yaşında muayenesi vardı çoöuk durmadığı için uyutalım demiş doktor isterseniz diye aile de istememiş 6 ay sonraya ertelenmiş 🤷♀️