Kızım 6 aylıkken vajinal yapışıklık oldu krem kullandık açılmadı cerrahi işlemle açıldı. Daha sonra kızımın memelerinde büyüme oldu 1 yaşında şuan endokrin takipli. Şuan 14 aylık yine bir vajinal yapışıklık var endokrin doktoru yapışma olsa dahi östrojen içeren krem kullanmayın demişti. Cerrahi işlem de yaptırmak istemiyorum kızım dokunmama bile izin vermiyor o bölgeye. Evde östrojen içeren kremler dışında ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mı?