Burda kapımı biri zorluyor gibi hapsediyorum yerine koyduğum eşyalarımı bulamıyorum vs vs degisik seyleri paylaşmayın lütfen ama lütfen benim esim sürekli gece çalışıyor ve ztn deprem olayların dan dolayı piskolejimiz yerle bir allag yardimcimiz olsun inanin biraz önce bu dedigim postlari okuyunca oturdum odanın kapını kitledim yattim söylemesi ayıp lavovaya gitmem gerekiyordu gidemedim karnıma ağrılar girdi burda lohusa ve tek kalan ve esi ile ayri çocuğuna tek bakanlan yada gurbette olan annelerimiz var lütfen böyle korkutucu seyleri yazmayın 😔😔😔 affıniza sığınıyorum sizi yargılamiyorum asla benim gibi korkanlar olduğunu düşündüm bian 😔