minikkiz_ elftty 4. Ay da yaşadım ben ama bir hafta filan sürdü geçti şükür sonra 1 buçuk yaşına kadar emzirdim. Uyurken emzirmeye çalıştım ve zorla inatla yapmadım sakince denedim devamlı öyle geçti.