İki bebeğim var biri 15 aylık diğeri ise 10 günlük,büyük olan küçüğün ağlamalarından korkuyor birbirlerine nasıl alıştırdınız? Önceden endişem yoktu ama doğum sonrası büyüğe yetişememekten korkuyorum ortayı nasıl buluyorsunuz tecrübelerinizi dinlemeye ihtiyacım var 🥺🙏🏻