Bebeğim henüz 1 aylık 2 saat arayla mama takviyesi yapıyorum geceleri de emziriyorum sadece saatler daha mı kısa olmalı yoksa 3 saate bir mi vermeliyim kendisinin uyanmasını bekliyorum bazen vermek için mama da o zaman daha iştahlı yiyor napmaliyim yardımcı olur musunuz