Anneler selam benim kızım 1 yaşından sonra gündüz tek uykuya geçiş yaptı. Düzen yoktu ama öğlen 1 kez uyudur. Şu an 20 aylık ama öğlen uykusunu istemiyor akşam üstü 5 gibi uykusu geliyor ama ben uyutmuyorum akşam uyuması için. Bu gidişle öğlen uykularını kaldıracağım gibi görünüyor eğer öğlen uyumazsa akşam 9-10 arası uyuyor sabah 9 gibi uyanıyor. Sizce öğlen uykularını kaldırmalı mıyım benim gibi olan var mı?