Merhaba Anneler,
Oğlum 11 aylık. Bu ay başında Bestiron demir şurup kullanmaya başladık. İlk günden beri kaşık reddi ve uyku sorunu yaşıyoruz uykusu var ama uyuyamıyor kaşık görünce ağzını mühürlüyor ama elimle verilebilecek yemek ise yer siz de yaşadınız mı şurupla ilişkilendirdim 2 3 saat ara koyup uyurdu normalde gündüzleri 5 saate kadar çıktı ara ne yapmalıyım yoruldum artık