Bebeğim bu hafta dört aylık oldu . doğduğu ilk günden beri süt almadı bundan dolayı mıdır bilmiyorum ama sürekli temas istiyor temas olmadan asla uyuyamıyor temas olmadığında sürekli ağlıyor onu uyuttuğumda ben de onunla uyumak zorunda kalıyorum bu denli temas bağımlısı bunu nasıl yenebilirim ?
bir de kucağıma almadan asla uyuyamıyor bununla başa çıkma öneriniz var mıdır?