Aydayldz merhaba bebeğim doğduğundan beri temas sevmiyor çok çok nadir öper sarılır biz dersek asla yapmaz anca oyuncaklarını öper sarılır beni hiç istemiyor gibi çok üzülüyorum ne yapmam lazım sanki bağ kuramadım onunla gibiyim
Uraztos Aydayldz yok ya huyu böyle. Instagram da videolar görürdüm ten teması bebek sakince huzurlu duruyor falan benim oğlum hiç öyle olmadı çok nadirdir kucak kucak yaparız sarılır. Bağ kuramadığımızdan değil bence bizler bile bazen temas sevmiyoruz istemiyoruz onlarında huyu böyle napalım sıkma canını hiç
pent93 Aydayldz Hiç üzülmeyin her çocuk başkadır kimisi ten teması hiç sevmez gerçekten. Huy bu sonuçta.
Aydayldz Uraztos of çok üzülüyorum bu duruma öpmek sarılmak istiyorum ama nafile beni aramaz beni görünce sevinmez neden böyle çözemiyorum
oznurbagdas Aydayldz onun sevineceği şeyler yapsanız belki aranızda bir bağı oluşur oyun alanları , ilgisini çekicek yiyecekler , ilgisini çekicek oyunlar vs çocuklar bunlardan zevk alır çünkü
Aydayldz oznurbagdas inanın yapmadığım şey kalmadı gün içinde sürekli pozitif olmaya çalışıyorum parka götürüyorum öpüyorum kokluyorum oyunlar oynuyorum ilgileniyorum sevdiği şeyleri yapıyorum ama yok sürekli beni istememe durumu var normal gelmiyor bana
Aydayldz pent93 evet haklısınız belki de öyle bebeklikten beri sevmez ama sanki anne olarak beni görmüyor gibi hissediyorum çünkü utandığında birisini yabancıladığında gel gel oyunu yaptığında filan hiç bi zaman bana gelmedi ve gelmiyor