svncgldgn 6 buçuk ay oldu karnımın o bölgesini dokununca falan hissetmiyorum ne zaman geliyo geri bu hisler
svncgldgn Zlm yapmayın ya bi tuhaf böyle mi kalacak🥲 kesilen damarları bağlamıyorlar mı nedir birbirine baya hissiz 🤕
gulyuzlu svncgldgn valla bende karnımı hiç hissetmiyorum zor durumda olmasam kesinlikle sezeryan filan olmazdım 3 ay oldu.. berbat bişey karnımda şişlik hala kesi yerim acıyo hissizlik çok tuhaf böyle ya