Kızlar 10 günlük bebeğim var Dr ocean d vitamini verdi 3 gün kullandım çocuk çatlıyor gazdan kıpkırmızı oluyor ağlıyor emmiyor sabahı sabah ettik dün kontrolü vardı vermedim damlayı Dr a sormak için dokundumu acaba diye. Damla gaz yapmaz diyor ama vermediğim gün hiç bi sorun olmadı gazı ağlaması olmadı . Bugün yine verdim yine ağlıyor napıcağımı şaşırdım aynı durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım ilk bebeğim zaten herşeyden korkuyorum bişey olacak diye başından ayrılamıyorum şimdi korkudan