Kızlar az önce yeğenimin doğum günü için kreşe pasta vs götürdük o sıradaa annesi öğretmeniyle konuşurken bende 16aylık bebeğimi dış bahçesindeki parkında oyaladım. Oradan bi çocuğun ağlama sesi geliyordu öyle bir ağlıyorki psikolojim bozuldu 15dk aralıksız ağladı kimsede gelip müdahale etmedi ettiysede duymadım. Sonra görümceme dedim gelmişken ben de bebeğimi konuşayım bilgi alırım en azından diye (şimdilik kreşe vermeyi düşünmüyorum) sadece bilgi amaçlı. Öğretmen dediki müdür çıktı biraz beklemeniz gerekecek. Neyse tekrar gittik o parka yine ağlıyor o çocuk. Sonra dayanamadım müdürü beklemeden geldim. Bu normal mi sizce? Görümcem normaldir belki çocuk hastadır ya da yeni gelmiştir diyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Bende 2,5yaşında vermeyi düşünüyorum ama böylemi alıştırıyorlar gerçekten