Papatya-eylul88 Kızlar bebeginiz kaçınci ayda parmak işaretini yapmaya başladı.biz yeni yaşımıza girdik ama henüz parmagiyla işaret etmiyor.normal mi acaba
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Papatya-eylul88 17aylık.Benmkide pek işaret etmezdi yakın zamana kadar. Bu dönemde çoğaldı ama
Gldekpnci Papatya-eylul88 15 aylık olucak bizde de yok istediği şeyi elimden tutup beni götürüyor o yöne
Rwerdst Papatya-eylul88 yaşından biraz sonra başladı. Şuan 15 ay 25 günlük. Baya ediyor. Siz sürekli parmakla gösterin
Mirac21mom Papatya-eylul88 normal olabilir her çocuk farklı da olabilir siz yine bilene doktora sorun
Papatya-eylul88 Gldekpnci burda okuyorum 12 ayda 13 ay hatta 9 ay hep gosteriyolarmis insan ister istemez sorguluyor ama elbette her cocugun farkli haklsiiz o konuda
Gldekpnci Papatya-eylul88 çevremde var 18 aylıkken işaret etmeye başladı bitanesi diğeri 11 aylık hala etmıyor mesela arkadaşımın bebeği 15 aylıkken yaşın kaç dendıgınde parmağı ile 1 yapıyordu öğretmişler yani biraz da üstüne düşmeyle alakalı sanırım
Berfin4720 Papatya-eylul88 18 aydan sonra yavaş yavaş işaret etmeye başladı oda istediği şeyleri değilde ne nerde diye sorduğumda göstermek için kullanırdı şuan 2 yaşında istediklerini gösteriyor
curlymomms Papatya-eylul88 11.5 aylik basladi yavas yavas ama her bebegin gelisimi farkli mesela benimkide hala alkis by by yapmiyor dogru duzgun baska taklitleri var komut aliyor isaret basladi denilebilir ama her bebrk farkli seyi erken yapiyor