Kızlar ergenliğimden kalma sivilce izlerim skar büyük gözeneklerim oluştu ve tedavi haricinde ilaçla geçen birşey değil napıcam ya çok ta korkuyorum kaç defa haberlerde gördüm dermapen de insanların yüzü mahv olmuştu acaba tekrardan bi cildiye doktoruna mı görünsem artık yüzüm biraz da olsa düzelsin istiyorum 😏😏