mommandboy SetenayCo ben de kendime kullanıyorum, uni baby ve dalin klasik kokularını denedim. dediğinizi hiç denemedim🙈
Goktugs_Mother mommandboy Dalin kullanıyoruz 🐥 Klasik kokusuda güzel çiçek bahçesini de çok beğeniyorum
mnkanne1 mommandboy Eyüp Sabri tıncerin almıştım çok hoş bir zeytinyağ kokusu var onu ben kullanıyorum oğlumda dalinin mavili bir şişesi var ya onu sıkarız eline ya da klasik olanını